۵۹۸۹ ۳۰۴ ۰۹۱۲

۰۲۱۸-۸۶۹-۶۶۳۹

جاده مخصوص تهران کرج

Info@BonyadMashin.ir

ساعات کار

تمام ایام هفته (24 ساعته)
انواع مدل های تاور کرین، تاریخچه پیدایش تاور کرین

انواع مدل های تاور کرین، تاریخچه پیدایش تاور کرین

انواع تاور کرین bonyadmashin
انواع تاور کرین Bonyadmashin

تاور کرین ( Tower Crane ) یک اهرم تعادلی غول پیکر می باشد و می تواند بار را در سه جهت و 360 درجه جابه جا کند. همیشه برای ساخت سازه های عظیم مشکل ساخت وجود داشته است مخصوصا زمانی که کار به ارتفاعات بالایی از سطح زمین می رسد باید وقت، نیرو و هزینه ی زیادی به کار رود تا مصالح و تجهیزات با حجم بالا در سازه قابل استفاده باشد. اولین تاور کرین به وسیله ی یونانیان باستان که با نیروی کارگران و چارپایان حرکت می کرد اختراع شد. نخستین تاور کرین ها از چوب ساخته شده اما بعد از انقلاب صنعتی، از چدن، آهن و فولاد ساخته می شوند.

آسانسور کارگاهی bonyadmashin

بنیاد ماشین یکی از عرضه کنندگان پیشتاز در تاور کرین، آسانسور کارگاهی و قطعات مربوطه در خدمت مشتریان گرامی می باشد

جهت مشاوره با کارشناس شرکت تماس حاصل فرمایید

: شماره های تماس 

0912 304 5989
0936 304 5989
0218 869 6639

تاریخچه پیدایش تاور کرین

تاور کرین یا جرثقیل برجی از جمله ماشین آلات ساختمانی است که در پروژه های عمرانی وظیفه جابجایی و بالا بردن بار و محموله های مختلف باری را برعهده دارد. تاور کرین می تواند با ایمنی، سرعت و کیفیت بالا مواد را در ارتفاع مورد نظر و 360 درجه چرخشی جابجا کند. تاور کرین ها در طیف وسیعی از نوع و شاخص قرار دارند.

یونان به عنوان یکی از مهدهای تمدن بشری، در قرن پنجم شاهد رشد و شکوفایی در فلسفه، هنر و معماری بوده است. بناهای عظیمی در این عصر از تمدن یونان بنا نهاده شدند و شواهدی دال بر به کارگیری ابتدایی ترین تاور کرین های چوبی که با نیروی احشام و انسان حرکت می کردند موجود است. لوح نوشته های سنگی کشف شده که مربوط به سالهای 521 تا 555 قبل از میلاد می باشند، نشان می دهند که یونانیان برای حمل و جابجایی مصالح سنگین جهت ساخت بناهایی که در مکان های مرتفع ساخته می شدند از جرثقیل ها استفاده می کردند و برای حرکت این جرثقیل ها به مکان های مختلف از نیروی انسانی استفاده می کردند.

سنگهای به کار برده شده در معابد در اندازه های متفاوت برش داده شده و در بالای محور گرانش سنگها یا بخشهایی که به شکل مساوی دارای نقطه ای در مرکز جاذبه هستند سوراخ هایی ایجاد شده است که نشانگر دستگاهی بلند می باشد که بلوک های سنگی را بلند و جابجا می کرده است.

تاورکرین در گذشته
تاورکرین در گذشته

در پایان قرن 18 میلادی و آغاز قرن 19 انقلاب صنعتی به وقوع پیوست و ماشین آلات به صورت گسترده ای جای نیروی کار انسانی و حیوانات را گرفت. تاور کرین ها از حالت ابتدایی خارج شدند و تاور کرین هایی طراحی شدند که به نمونه های امروزی شباهت زیادی داشتند فقط از نظر جنس قطعات تفاوت داشتند. در آغاز ساخت این تاور کرین ها، طراحان این دستگاه ها را با مواد سنگین می ساختند تا برای حمل مصالح پر وزن مشکلی ایجاد نشود. ابداع وینچ ها و قرقره ها مسیر تازه ای برای حمل مصالح در ساختمان سازی باز کرد و زمینه ای برای پیشرفت و توسعه ی تاور کرین ها به وجود آمد و قرقره جای سطح شیب دار را گرفت.

تا قبل از سال 1949 میلادی، تاور کرین هایی که در صنعت ساخت و ساز کاربرد داشتند فقط به صورت عمودی ارتفاع گیری می کردند و حرکت افقی نداشتند و پس از رسیدن مواد و بار به مکان مورد نظر بار با دست گرفته و حمل می شد. با تغییرات تکنولوژیکی تاور کرین ها قابلیت بار برداری در ارتفاع های مختلف، حرکت به صورت افقی، شعاع گردشی متفاوت و نصب و مونتاژ در محل مورد نظر را پیدا کردند. هانس لایبر طراحی اولین نمونه از این تاور کرین را انجام داد که نام آن TK10 بود و برای بار نخست در نمایشگاه فرانکفورت به نمایش گذاشته شد.

انواع تاور کرینbonyadmashin
انواع تاور کرین Bonyadmashin

در دهه 50 میلادی طرح های جدیدی ارائه شد و همزمان با ساخت سازه های بلند و آسمان خراش نیاز به توسعه ی این تاور کرین ها ملموس شده، شعاع افقی زیاد شد حمل و نقل و مونتاژ در محل نسبت به گذشته آسان تر شد.

سابقه ی تاور کرین در ایران،از سال 1349 همراه با برند پتن که معروف ترین برند تاور کرین در جهان می باشد آغاز شد. در این بازه زمانی ساخت برجها و مجتمع های بزرگ در ایران شروع و با کمک تاور کرین، ساخت سد، کشتی، تونل، پالایشگاه، نیروگاه ها و…ممکن شد. در ایران طراحان و کارشناسان، با وارد کردن قطعات از کشورهایی مانند چین توانسته اند به ساخت تاور کرین دست پیدا کنند. آن ها ابتدا با وارد کردن قطعه به ساخت تاور کرین پرداخته و سپس با تولید قطعات داخلی، از سال 1360 موفق به تولید تاور کرین ساخت داخلی شدند. در ادامه بحث تاریخچه تاور کرین به انواع تاور کرین از نظر تکامل ساخت اشاره می شود:

– تاور کرین حمل شونده بر وسیله نقلیه

– تاور کرین زمینی

– تاور کرین

– تاور کرین خزنده

– تاور کرین شناور

– تاور کرین هوایی

– تاور کرین تلسکوپی

– تاور کرین ریلی

-تاور کرین بندر

تاور کرین بنیادماشین
تاور کرین بنیادماشین

ساختار و اجزای تاور کرین

تاور کرین ها سیستم هایی هستند که از تعدادی زیر سیستم تشکیل شده اند که برای انجام هدف یکسان و مشترک با هم در تعامل هستند. تاور کرین ها سیستم عامل های ویژه ای دارند که به صورت هماهنگ طراحی شده اند که هر قطعه برای بهبود کارایی، عملکرد خاص خود را دارد تا ایمنی لازم ، زمان انجام کار فراهم شود.

همه مدل های تاور کرین قسمتهای کلیدی داشته و از نظر ساختاری اجزای ثابتی دارندکه شامل اجزای زیر می باشند:

– پایه پد بتن

– بدنه

– موتور

– چرخ دنده انفجاری

– پایه متصل، کابین اپراتور و مجموعه قلاب

– پایه، دکل و جیب

– صفحه گردان، وزنه های تعادلی، فلش و کنفلش

موتورهایی که در واحد انفجاری قرار دارند بالای دستگاه بزرگ هستند و بالای واحد انفجاری سه قسمت وجود دارد:

– بازوی کار یا چرخش افقی طول که بار را حمل می کند.

– در امتداد محور، یک چرخ دستی بار را به داخل و خارج تاور کرین انتقال می دهد.

– بازوی کوتاه تر که موتور تاور کرین، الکترونیک و وزنه های بتنی بر آن قرار دارند.

جنس کابین اپراتور از شیشه می باشد و دارای پنجره های بزرگ است تا اپراتور دید کافی داشته و بتواند با شعاع 360 درجه از طریق اهرم های مختلف حرکت کابین را کنترل کند. تابلو کنترل فرمان در این قسمت قرار دارد تا اپراتور بتواند شاخص های مختلف را تحت نظارت خود داشته باشد.

انواع تاور کرینbonyadmashin
انواع تاور کرین Bonyadmashin

اجزای مکانیکی تاور کرین شامل:

– سیستم ارتفاعی

– کمربند و پایه تثبیت

– ریل و سکشن های ارتفاعی

اجزای برقی تاور کرین شامل:

– موتور گیربکس شاریوت

– موتور گیربکس گردان

– محافظ های الکتروموتورهای مدارهای قلاب گردان

– انواع زغال موتورها و کلکتورهای تاور کرین

– انواع اینانسومترهای فرمان

– کنترل فاز، لنت ترمز و قرقره ها

– میکرو سوئیچها و کمربند مهاری(آنکاراژ)

انواع تاور کرین

تاور کرین در صنعت حمل ونقل جهت بار گیری و تخلیه بار، در صنعت ساخت و ساز برای جابجایی مواد و مصالح و در صنعت تولید به منظور مونتاژ تجهیزات تولیدی کاربرد دارد. تاور کرین های جدید به دلیل قابلیت های فراوان در حمل اجسام با وزن های مختلف در جهت عمودی و افقی شهرت پیدا کرده اند. تاور کرین برای جابجایی اجسام از کابل معلق و بازوی محرک استفاده می کند.تاور کرین ها ظرفیتهای مختلفی برای حمل مواد دارند ولی ظرفیت معمولی بین 8 تا 16 تن می باشد. تاور کرین ها به صورت کلی در سه دسته طبقه بندی می شوند:

– تاور کرین ثابت

– تاور کرین متحرک

– تاور کرین بالا رونده

تاور کرین ثابت برای ساخت و سازهای معمولی کاربرد دارد نمی توان این نوع تاور کرین را جابجا کرد یا به آن افزایش ارتفاع داد

تاور کرین متحرک پیشرفته تر و دارای قابلیت بیشتری نسبت به تاور کرین ثابت می باشد. این نوع تاور به بوم تلسکوپی هیدرولیکی متصل به پلتفرم مجهز است و تجهیزات بیشتری برای عملکرد دارد

تاور کرین بالارونده با افزایش ارتفاع ساختمان افزایش ارتفاع می دهد و امتیاز ویژه آن در پوشش گسترده محور z می باشد از این نوع تاور کرین در صنایع پل سازی، برج سازی و آسمان خراش استفاده می شود

انواع تاور کرین bonyadmashin
انواع تاور کرین Bonyadmashin

انواع تاور کرین از نظر نوع نصب:

– تاور کرین خود نصب شونده(خود کششی)

– تاور کرین کمک نصب شونده(کمک کششی)

تاور کرین خود نصب شونده نسبت به مدل های دیگر سرعت نصب و توان حمل بار با سرعت بالایی دارد. تاور کرین خود نصب شونده قدرت پیشران و نصب و راه اندازی خود را از ژنراتور و موتوری که درونش تعبیه شده دریافت می کند و قدرت فراوانی در عملکرد دارد

تاور کرین کمک نصب شونده که انرژی حرکتی این نوع تاور کرین بیرونی و از انرژی الکتریسیته می باشد و دارای ابعاد و جثه بزرگی هستند، در ارتفاعاتت برای جابجایی اجسام از آنها استفاده می شود. تاور کرین کمک نصب شونده توانایی جابجایی خودکار محموله باری را ندارد و توسط سیستم حمل کننده خاص حمل و جابجایی صورت می گیرد. این نوع تاور کرین دارای دو مدل می باشد:

– تاور کرین کمک نصب شونده صلیبی

– تاور کرین کمک نصب شونده بوم خشک یا سری r

تاور کرین کمک نصب شونده صلیبی، به صورت صلیب می باشد و این فرم موجب حرکت در شعاع های مختلف و دلخواه شده است و این طراحی به جابجایی بار در تناژ بالا کمک می کند

انواع تاور کرین bonyadmashin
انواع تاور کرین Bonyadmashin

تاور کرین بوم خشک یا مدل r به شکل حرفr انگلیسی می باشد که با سری R یا سری MR شناخته می شود. در این مدل تاور کرین شاریوت وجود ندارد و شعاع حرکت بازوی آن به بالا و پایین است

انواع تاور کرین bonyadmashin
انواع تاور کرین Bonyadmashin

انواع برندهای تاور کرین

تاور کرین دارای برندهای مختلفی می باشد. تعدادی از برترین برندهای جهان و همچنین برندهای وارداتی در ادامه بیان می شوند:

– اور کرین کارگوتک Cargotec

– تاور کرین کن کرین Kon Crane

– تاور کرین مانیتواک Manitowoc

– تاور کرین پتن Potain

– تاور کرین لیبهر Liebherr

تاور کرین زوم لایون Zoomlion

– تاور کرین کومانزا Comansa

– تاور کرین ریچیر Richier & B-P-R

– تاور کرین یانگ مائو Yangmao

– تاور کرین ریموندی Raimondi

– تاور کرین پینر Peiner ( Terex )

– تاور کرین ایکس سی ام جی Xcmg

تاور کرین کارگوتک:

انواع تاور کرینbonyadmashin

این برند محصول دومین شرکت برتر جهانی تاور کرین است. در سال 2005 میلادی شرکت kone به دو شرکت مجزا با نامهای Cargotec و KONE تقسیم شد. کارگوتک خود در سه بخش مشغول به فعالیت می باشد: یک بخش با نام Kalmar که در تجهیزات بندری تخصص داشته و محصول عرضه می کند. بخش دوم موسوم به Hiab متخصص در تجهیزات جاده ای است و سومین بخش به نام Macgregor در تجهیزات دریایی تخصص دارد. دامنه فعالیت این برند در زمینه تاور کرین گسترده می باشد.

انواع تاور کرین bonyadmashin
انواع تاور کرین Bonyadmashin

تاور کرین کن

انواع تاور کرینbonyadmashin

در سال 1910 میلادی Kone یک مغازه تعمیر موتور الکتریکی بود که پس از گسترش دامنه فعالیتهای خود به Kone Cranes تبدیل شد. مدیر عامل کن کرین به نام راب اسمیت دفتر مرکزی این برند را در فنلاند اداره می کند و با عرضه ی انواع مختلف تاور کرین های کاربردی درآمد 3000 میلیون دلاری به دست آورد. محصولات این شرکت مشتمل است بر: تاور کرین های بندری متحرک، تاور کرین های سقفی، تاور کرین های کشتی سازی و…

انواع تاور کرین bonyadmashin
انواع تاور کرین Bonyadmashin

تاور کرین مانیتواک

انواع تاور کرینbonyadmashin

در سال 1902 میلادی شرکت تاور کرین Manitowoc در ایالات متحده امریکا فعالیت خود را آغاز کرد. مدیر عامل این شرکت Barry Penhypacker دست به تولید پنج محصول با برندهای زیر کرد: National Crane، Grove، Manitowoc، Shuttle و Potain . این شرکت تاور کرین برج تلسکوپ نیز ارائه داده است.

انواع تاور کرین bonyadmashin
انواع تاور کرین Bonyadmashin

تاور کرین پتن

انواع تاور کرین bonyadmashin

در سال 1928 شرکت پتن در فرانسه آغاز به کار کرد و بیشترین سهم بازار را به دلیل قدرت بالابری، طراحی مبتکرانه و ایمنی بسیار بالا در اختیار دارد. از بدو تاسیس این شرکت، مانیتواک 6 نوع تاور کرین پتن طراحی کرده است. این تاور کرین ها بالاترین ظرفیت برای حمل و نقل در مشاغل زیر ساختی را دارند. تاور کرین های لافینگ جیب ( Luffing Jib ) برای ساخت آسمان خراش ها استفاده می شوند همچنین تاور کرین Topless و HUP که نوعی تاور کرین خود ساخته است محصول شرکت پتن می باشند.

انواع تاور کرین bonyadmashin
انواع تاور کرین Bonyadmashin

تاور کرین لیبهر

انواع تاور کرین bonyadmashin

در سال 1949 یک شرکت سویسی به نام لیبهر فعالیت خود را در زمینه انواع تجهیزات صنعتی از جمله تاور کرین آغاز کرد سپس دامنه کار خود را گسترش داده به ساخت قطعات هواپیمایی، خدمات مهندسی خودرو، ماشین آلات ساخت و ساز، تجهیزات استخراج معدن، طراحی وساخت ماشین آلات کشاورزی و لوازم خانگی پرداخت. علت شهرت تاور کرین لیبهر، داشتن اسکلت قوی و استحکام بدنه در بین سایر برندها می باشد. این برند در سال 2012 ششمین تولید کننده بزرگ ماشین آلات صنعتی جهان اعلام شد.

انواع تاور کرین bonyadmashin
انواع تاور کرین Bonyadmashin

تاور کرین کومانزا

انواع تاور کرین bonyadmashin

کمپانی لیندن کومانزا با شعار فناوری در سال 1960 راه اندازی شد و یکی از تولید کنندگان پیشتاز تاور کرین های بازو متحرک در جهان است و به تازگی تاور کرین هایی با ظرفیت بیش از 60 تن طراحی و عرضه کرده و همچنین طیف گسترده ای از محصولات طراحی شده به شکل Flat Top که دارای آخرین فناوری تولیدی است را روانه بازار کرده است.

انواع تاور کرین bonyadmashin
انواع تاور کرین Bonyadmashin

تاور کرین یانگ مائو

انواع تاور کرین bonyadmashin

در سال 1992 شرکت یانگ مائو به طراحی و ساخت تاور کرین و قطعات و لوازم جانبی اقدام کرد و نام تجاری خود را Yongmao انتخاب کرد که در PRC عنوان شد. این شرکت تاور کرین هایی با ظرفیت 100 تن طراحی و عرضه کرده است .از جمله موارد استفاده تاور کرین یانگ مائو می توان عملیاتها و پروژه های زیر را معرفی کرد:

کاربری ساخت وساز و بلند کردن و جابجایی مصالح ساختمانی و تجهیزاتی

عملیات نصب ایستگاه برق هسته ای Qinshan

ساخت و ساز خانه ملی اپرای چین

کاربرد در ساختمان های کلیدی در بازی های المپیک

عملیات ساخت ترمینال فرودگاه بین المللی در پکن

ایستگاه راه آهن شانگهای جنوبی

عملیات ساخت اسکله سلطنتی در لندن انگلستان

عملیات بیمارستان دانشگاه ساحل طلایی استرالیا

انواع تاور کرین bonyadmashin
انواع تاور کرین Bonyadmashin

تاور کرین پینر

انواع تاور کرین bonyadmashin

شرکت پینر از سال 1950 فعالیت خود در زمینه ساخت تاور کرین را در شهر تریر آلمان آغاز کرد. در سال 1956 بزرگترین تاور کرین متحرک با میزان ارتفاع 300 فوت به وسیله شرکت پینر عرضه شد که در ساخت سازه های بسیار بلند کاربرد داشت. از سال 1998 این شرکت با گروه ترکس ( Terex ) وارد همکاری شد و با ساخت تاور کرین های کله قندی دار با برند ترکس موفقیت خود را اعلام داشتند.

انواع تاور کرین bonyadmashin
انواع تاور کرین Bonyadmashin

تاور کرین ریچیر

انواع تاور کرین bonyadmashin

شرکت ریچیر در سال 1929 توسط Paulin Richier با تولید میکسر بتن آغاز شد که ادامه کار به ساخت کارخانه ای در منطقه Montjplya Charlevill در سال 1931 انجامید. پاولین ریچیر در سال 1933 ساخت بیل و غلطک را آغاز کرد و در سال 1949 اولین بلدزر را روانه بازار کرد. این شرکت به تولید تاور کرین، جرثقیل های ساختمانی و ماشین آلات عظیم ارتش پرداخت. در سال 1973 یک شرکت امریکایی به خرید ریچیر اقدام کرد و در عرض سه سال از 4000 نیرو به 72 نیرو تقلیل پیدا کرد اکنون از این شرکت فقط یک ساختمان قدیمی و نام یک خیابان به اسم پاول ریچر باقی مانده است.

انواع تاور کرین bonyadmashin
انواع تاور کرین Bonyadmashin

تاور کرین ریموندی

انواع تاور کرین bonyadmashin

در سال 1863 شرکت ریموندی در ایتالیا فعالیت خود در زمینه ساخت تاور کرین وماشین آلات برای بلند کردن اجسام سنگین را شروع کرد. این شرکت ارزش اصلی خود را بر فناوری، عرضه ی محصولات با کیفیت، چرخه عمر محصول، عملکرد بهره وری، قابلیت اطمینان، دسترسی آسان به تعمیر و نگهداری قطعات، فواصل کوتاه تعمیر و نگهداری و قیمت مناسب فروش متمرکز کرده است. شرکت ریموندی یکی از مراکز پیشتاز در صنعت تولید تاور کرین می باشد.

انواع تاور کرین bonyadmashin
انواع تاور کرین Bonyadmashin

تاور کرین زوم لایون

انواع تاور کرین bonyadmashin

در سال 1992 زوم لایون ( زوم لاین ) در بخش صنایع سنگین همراه با فناوری و تکنولوژی بالا، توسعه و ساخت تجهیزات در زمینه صنعت مهندسی، صنایع محیطی و صنعت کشاورزی فعالیت خود را در کشور چین شروع کرد. Zoomlion با پوشش 100 کشور و ناحیه در جهان دارای 73 خط تولید و حدود 1000 محصول پیشرو شهرت کسب کرده است. نام این برند در بورس سهام شنزن و هنگ کنگ به چشم می خورد و با محصولات خود بازار شرق، میانه جنوبی، امریکا، افریقا، آسیای جنوب شرقی، روسیه و بازار اروپا و استرالیا را در اختیار دارد.

انواع تاور کرین bonyadmashin
انواع تاور کرین Bonyadmashin

تاور کرین ایکس سی ام جی

انواع تاور کرینbonyadmashin

در سال 1943 تاور کرین xcmg فعالیت خود را در ساخت و تولید ماشین آلات راهسازی در چین آغاز کرد. این شرکت اکنون به عنوان یکی از بزرگترین و بانفوذترین تولید کننده تاور کرین و دیگر محصولات با کاملترین انواع و سری محصولات، چهارمین رتبه در جهان را به خود اختصاص داده است و برای ایجاد بهترین محصولات از پیشرفته ترین فن آوری و نوآوری استفاده می شود.

انواع تاور کرین bonyadmashin
انواع تاور کرین Bonyadmashin

نصب انواع تاور کرین

صرف نظر از انواع و برندهای متفاوت تاور کرین ها، به طور معمول برای نصب و مونتاژ آنها از شیوه ای تقریبایکسان استفاده می شود این فرایند به صورت زیر شکل می گیرد:

– نصب پایه تاور کرین(فونداسیون)

– نصب سکشن وقطعات اصلی تاور کرین(افزایش ارتفاع تاور کرین)

– نصب کله قندی و گردان تاور کرین( بخش بالای تاور کرین)

– نصب کنفلش یا بازوی تعادل تاور کرین(بخش پشتی تاور کرین)

– نصب فلش یا بازوی عامل( بخش جلوی تاور کرین )

قیمت تاور کرین

انواع تاور کرین bonyadmashin
انواع تاور کرین Bonyadmashin

با توجه به تغییرات سرسام آور اقتصاد جهانی و بالا رفتن نرخ دلار، یورو و سایر ارزها و عدم ثبات در قیمتها، عرصه تجارت تاور کرین و آسانسور کارگاهی همچنین قطعات تاور کرین دستخوش تحولات وسیعی شده است همچنین عوامل متعدد دیگری خارج از بازار ارز بر قیمت تاور کرین و آسانسور کارگاهی تاثیر گذار است از جمله :

– میزان کارکرد تاور کرین و سال ساخت(نو یا مستهلک بودن تاور کرین)

– سلامت قطعات و ایمنی تاور کرین

– میزان تناژ تاور کرین

– دستکاری و بهینه سازی مدل های قدیمی تر تاور کرین و بروز رسانی آنها

– اضافه شدن هزینه حمل و نقل به خرید تاور کرین

– اضافه شدن هزینه نصب و مونتاژ تاور کرین

– ضافه شدن بیمه تاور کرین زمان خرید، فروش و اجاره تاور کرین

حمل و نقل تاور کرین

تاور کرین دستگاهی عظیم و غول پیکر است که اجزای تشکیل دهنده تاور کرین به منظور جابجایی و نصب و مونتاژ از هم جدا شده و به قطعات قابل حمل تبدیل می شوند تا آسانتر به محل پروژه انتقال داده شوند. جهت منتقل کردن تاور کرین از کامیون و تریلی های 10 یا 12 چرخ استفاده می کنند. قطعات حمل شونده شامل: سکشن های ارتفاعی، فلش و کنفلش،کالسکه یا شاریوت، گردان و کله قندی، کابین و الکتروموتورها و سایر اجزای کوچکتر. پس از حمل، اجزا تخلیه و در محل مورد نظر قطعات تاور کرین توسط جرثقیل های تلسکوپی به یکدیگر مونتاژ می گردند. جابجایی تاور کرین به دو شیوه صورت می گیرد :

–  دستگاه به صورت کامل و بدون مجزا کردن قطعات بر وسیله نقلیه سوار می شود که این کار مستلزم شرایطی ویژه می باشد

– قطعات از یکدیگر جدا شده سوار تریلی می شوند سپس در محل تخلیه و دوباره مونتاژ می شوند

انواع تاور کرین bonyadmashin
انواع تاور کرین Bonyadmashin

انواع تاور کرین از نظر تناژ

تاور کرین ها به منظور توانایی در حمل و جابجایی بار در تناژهای متفاوت تولید و کاربرد دارند مفهوم این موضوع این است که یک تاور کرین توانایی حمل چه میزان بار را دارد تا بتواند به کارکرد ایمن خود ادامه داده و دچار واژگونی یا حادثه نگردد در صورت استفاده از محوله باری بالاتر از تناژ ثبت شده برای تاور کرین این دستگاه دچار سانحه شده و حوادث دلخراشی را رقم خواهد زد. مهندسین اجرای پروژه لازم است آگاهی کافی در مورد دستگاه مورد نیاز پروژه را داشته و از راهنمایی مشاوران مرکز خرید، فروش و اجاره تاور کرین بهره ببرند. تناژهای تاور کرین به صورت زیر قابل ارائه می باشند :

– تاور کرین 3 تن

– تاور کرین 4تن

– تاور کرین 6تن

– تاور کرین 8تن

– تاور کرین 10تن

– تاور کرین 12تن

– تاور کرین 16تن

– تاور کرین 20تن

– تاور کرین 25تن

 

آسانسور کارگاهی bonyadmashin

شرکت تاور کرین بنیاد ماشین ارائه دهنده انواع تاور کرین در برندهای مشهور آمادگی خود مبنی بر ارائه محصولات را به مشتریان گرامی اعلام می دارد

: شماره های تماس 

0912 304 5989
0936 304 5989
0218 869 6639

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *