۵۹۸۹ ۳۰۴ ۰۹۱۲

۰۲۱۸-۸۶۹-۶۶۳۹

جاده مخصوص تهران کرج

Info@BonyadMashin.ir

ساعات کار

تمام ایام هفته (24 ساعته)
فروش و اجاره آسانسور کارگاهی دست دوم و انواع مدل آسانسور کارگاهی

آسانسور کارگاهی( Workshop Elevator ) یا بالابر کارگاهی وسیله ای است که به منظور حمل و جابجایی مواد ،مصالح و افراد به ارتفاعات کاربرد دارد. در ساخت و سازهای ساختمانی و صنعتی برای افزایش سرعت، کیفیت و ایمنی در محیط کاری از آسانسور کارگاهی استفاده می شود. در صورت داشتن تصمیم به خرید و اجاره آسانسور کارگاهی دست دوم و اطلاع از تاریخچه ی پیدایش آسانسور کارگاهی و آگاهی از انواع مدل های آسانسور کارگاهی دست دوم مقاله زیر را دنبال نمایید.

آسانسور کارگاهی bonyadmashin

شرکت تجاری صنعتی بنیاد ماشین مرکز خرید و فروش و اجاره تاور کرین و آسانسور کارگاهی معتبرترین مرکز در تعمیر، سرویس و نگهداری آسانسور کارگاهی آماده خدمات رسانی می باشد.

: شماره های تماس 

0912 304 5989
0936 304 5989
0218 869 6639

آسانسور کارگاهی دست دوم

آسانسور کارگاهی دست دوم یا کارکرده به آسانسوری اطلاق می شود که مدتی از کارکرد آن می گذرد خواه این مدت کوتاه بوده یا اینکه چند سال از عملیات کاری آن گذشته باشد. پیمانکاران و مالکان پروژه بنابر دلایل مختلفی اقدام به خرید یا اجاره آسانسور کارگاهی دست دوم یا تاور کرین دست دوم می نمایند این گونه آسانسورهای کارگاهی با توجه به کارکردهای پیشین خود در پروژه ها می توانند هنوز کارایی بسیار خوبی داشته و به پیمانکاران در پیشبرد عملیات کاری کمک شایانی نمایند

نکات مهم در زمان خرید و اجاره آسانسور کارگاهی دست دوم

نوسانات و ناپایداری در شرایط اقتصادی باعث شده است که مالکان و پیمانکاران پروژه های کاری صرفه جویی در هزینه ها را به عنوان یک هدف راهبردی مورد توجه قرار دهند و با این راهکار به پیشرفت و کنترل هزینه ها کمک نمایند یکی از بهترین موارد جهت بهینه کردن هزینه ها اقدام به خرید یا اجاره آسانسور کارگاهی دست دوم یا کارکرده می باشد. قطعا خرید آسانسور نو هزینه سنگینی را در پی خواهد داشت که با جایگزینی آسانسور کارگاهی دست دوم می توان به کاهش محسوس این هزینه ها کمک نمود. مهندسان و مالکان ساخت و سازها بنابر دلایل زیر به خرید یا اجاره آسانسور کارگاهی دست دوم روی می آورند.

– کنترل و مدیریت هزینه ها

– استفاده از هزینه صرفه جویی شده در قسمت های مختلف پروژه

– عدم نیاز به آسانسور کارگاهی پس از اتمام پروژه

– کوتاه بودن مدت زمان ساخت و ساز

 بنابر هر یک از دلایل ذکر شده در تهیه ی آسانسور کارگاهی دست دوم زمانیکه پیمانکار تصمیم به خرید یا اجاره آسانسور کارگاهی دست دوم یا کارکرده گرفت می بایست نکات مهمی را مورد نظر قرار دهد و به مشاوره با متخصصین مرکز خرید یا اجاره آسانسور کارگاهی و تاور کرین بپردازد مهم ترین نکات عبارتند از :

– طول عمر و میزان کارکرد آسانسور کارگاهی دست دوم

عموما هر چه طول عمر و میزان کارکرد آسانسور کارگاهی دست دوم کوتاهتر و کمتر باشد این دستگاه قابل اعتمادتر بوده و عملکرد بهتری خواهد داشت اما برخی آسانسورهای کارگاهی که از انواع و برندهای معتبر می باشند حتی با طول عمر و میزان کارکرد بالاتر نیز کارایی قابل قبول و مطمئنی دارند که در این زمینه می بایست با کسب اطلاعات از شرکت خرید و اجاره آسانسور کارگاهی نسبت به این مورد اطمینان حاصل کرد

– سالم بودن و ایمنی آسانسور کارگاهی دست دوم یا کارکرده

مهمترین ویژگی که درمورد تهیه ی آسانسور کارگاهیبه چشم می خورد موضوع ایمنی و سلامت این دستگاه می باشد می بایست از امنیت آسانسور کارگاهی در حین انجام عملیات کاری اطمینان حاصل شود زیرا سلامت افراد مستقر در پروژه و پس از آن امنیت جابجایی محموله های باری اهمیت ویژه ای دارد هدف مهندسان پروژه به پایان رساندن پروژه در نهایت سلامت و امنیت افراد و بارهای جابجا شده می باشد.

فروش و اجاره و قیمت آسانسور کارگاهی آلیماک در تناژ مختلف
آسانسور کارگاهی دست دوم

مراحل خرید یا اجاره آسانسور کارگاهی دست دوم

جهت تهیه ی آسانسور کارگاهی دست دوم ، مالکان یا مهندسان پروژه لازم است که مطابق با پیشبرد مراحلی این کار را انجام دهند.

– مراجعه حضوری یا غیر حضوری از طریق تماس با متخصصین مرکز مربوط

– مشاوره و رد و بدل کردن اطلاعات لازم درباره پروژه کاری

– ارسال متخصصین مرکز خرید یا اجاره آسانسور کارگاهی به محل سازه و نظارت دقیق از سازه

– تصمیم گیری نهایی جهت انتخاب اصولی آسانسور کارگاهی  متناسب با پروژه

– عقد قرار داد خرید یا اجاره آسانسور کارگاهی 

– ارسال آسانسور کارگاهی دست دوم و استفاده از خدمات پس از فروش مطابق با مضمون قرارداد

 

تاریخچه پیدایش آسانسور کارگاهی

آثار باقیمانده بر سنگ نوشته ها و دیواره غارها نشان دهنده این است که بشر همواره برای دست یافتن به ابزارهایی جهت سهولت انجام کار در تلاش بوده و با ایجاد تغییر در ابزارالات ابتدایی به بهبود و تکامل اشیا پرداخته است. این تحولات راهگشای دستیابی به تکنولوژیهای به روز شده و در هر دوره شاهد پیشرفت روزافزون فناوری و تکنولوژی جدید در دستگاه ها و ماشین آلات هستیم

آسانسور کارگاهی نیز از جمله ادواتی می باشد که از ابتدایی ترین صورت به مجهزترین شکل ممکن ارتقا یافته و در انواع مختلف برای تسریع ساخت و ساز و مرتفع ساختن مسیرهای دشوار کارا می باشد.

آسانسور کارگاهی دست دوم bonyadmashin
آسانسور کارگاهی دست دوم bonyadmashin

ایده اولیه آسانسور توسط ارشمیدس یکی از بزرگترین ریاضی دانان باستان عنوان شد. ارشمیدس با اختراع پیچ انتقال آب که با دست حرکت می کرد و آب را به سمت بالا انتقال می داد همچنین کشف قانون هیدرواستاتیک، ایده اولیه ی آسانسور را بنا نهاد. ارشمیدس در حدود سال 236 قبل از میلاد، دستگاهی را معرفی کرد که با پشتیبانی قرقره و کابل در دور سیم پیچ و با کمک اهرم کار می کرد. حیوانات وحشی و گلادیاتورها این دستگاه را حرکت می دادند و این بالابر افراد را تا ارتفاع کمی به بالا و پایین منتقل می کرد.

آسانسور کارگاهی دست دوم bonyadmashin
آسانسور کارگاهی دست دوم bonyadmashin

در نوشته های تاریخی عنوان شده است که مصریان باستان اولین تمدنی بودند که ابزار و وسایل و انسان را به وسیله ی بالابر به نقاط مرتفع ، در زمان ساخت اهرام ثلاثه مصر منتقل می کردند.

در سال 1743 میلادی اولین آسانسور به دستور لویی پانزدهم جهت جابجایی افراد ساخته شد که به آن صندلی پرواز یا صندلی پرنده می گفتند. این آسانسور در بیرون کاخ نصب شده بود و از همکف به بالکن یا برعکس حرکت می کرد. این آسانسور دارای وزنه و چرخ و قرقره هایی بود که به وسیله ی تعدادی از افراد و با دستور شاه به گردش در می آمد. در همان مقطع زمانی برای جابجایی چوب و زغال سنگ از کوهستان نیاز به وسیله ای به منظور حمل و نقل عمودی احساس می شد در نتیجه آسانسورهای کابلی شبیه نمونه امروزی و بر اساس ماشین آتوود ایجاد شدند.

جورج آتوود ریاضی دان بزرگ، طرح اولیه ی یک آسانسور که شامل دو وزنه که با یک نخ به هم وصل بودند و روی قرقره بالا و پایین می کردند، را پی ریزی کرد.

آسانسور کارگاهی دست دوم bonyadmashin
آسانسور کارگاهی دست دوم bonyadmashin

در اواسط قرن 19 میلادی در کارخانه ها و معادن برای جابجایی بار، از آسانسورهایی استفاده می شد که با نیروی بخار کار می کردند. با تولید فولاد و ساخت اسکلت فلزی ساختمان ها و آسمانخراش ها استفاده از آسانسور کارگاهی رونق پیدا کرد. در سال 1823 جاذبه گردشگری به نام اتاق صعود در لندن به وسیله ی دو معمار انگلیسی طراحی و ساخته شد بدین صورت که آسانسوری به کمک نیروی بخار، مردم را تا ارتفاع زیادی از سطح شهر بالا می برد.

در سال 1846 سر ویلیام آرمسترانگ آسانسور هیدرولیکی با قانون پاسکال اختراع کرد که در اسکله جهت بارگیری کاربرد داشت ولی برای جابجایی در ارتفاعات به کار نرفت.

آسانسور کارگاهی دست دوم bonyadmashin
آسانسور کارگاهی دست دوم bonyadmashin

در سال 1850 اوتیس، دانشمند امریکایی آسانسور پیچیده تری را اختراع کرد که به آسانسور هیدرولیک بخار موسوم است. آسانسور اوتیس چرخ ضامن داری بود که اگر کابل نگهدارنده ی کابین آسانسور قطع می شد اتاقک به طور کامل سقوط نمی کرد و ترمزها به صورت اتوماتیک فعال می شدند. این اختراع سرآغازی برای طراحی آسانسورهای بی خطر شد.

آسانسور کارگاهی دست دوم bonyadmashin
آسانسور کارگاهی دست دوم bonyadmashin

در سال 1857 اولین آسانسور مسافربر در هتل برادوی نیویورک نصب شد که با نیروی بخار حرکت کرده، توان حمل 450 کیلوگرم بار را داشت و با سرعت 12 متر در دقیقه حرکت می کرد. پس از ورود آسمانخراش ها به شهرها شرکت اوتیس آسانسورهای الکتریکی را رونمایی کرد و با 14 شرکت ساخت آسانسور ادغام شد و با قدرت فراوان به بازار نفوذ کرد و به طراحی و ارائه آسانسورهای کششی گیربکس اقدام کرد.

آسانسور کارگاهی دست دوم bonyadmashin
آسانسور کارگاهی دست دوم bonyadmashin

در سال 1880 با گسترش استفاده از نیروی برق شرکت آلمانی زیمنس نمونه جدید آسانسور الکتریکی را به نمایش گذاشت که در مقایسه با آسانسورهای هیدرولیکی و دیگ بخار بسیار سریعتر حرکت می کردند.

آسانسور کارگاهی دست دوم bonyadmashin
آسانسور کارگاهی دست دوم bonyadmashin

در سال 1893 آسانسورهای کششی جریان مستقیم در ایالات متحده وارد بازار شد. در آسانسورهای کششی کابین به کمک نیروی کششی و به وسیله قرقره و کابل به وزنه تعادل وصل می شود. در این نوع آسانسور برق کمتری مصرف می شود و کابین قدرت رفتن به ارتفاع بیشتری را دارد. مدتی بعد کمپانی اوتیس در تکامل تکنولوژی آسانسور روش wardleonard را وارد بازار کرد.

آسانسور کارگاهی دست دوم bonyadmashin
آسانسور کارگاهی دست دوم bonyadmashin

تاریخچه آسانسور کارگاهی در ایران

صنعت آسانسور در ایران با قدمتی 80 ساله از سفر ناصرالدین شاه قاجار به فرنگ رقم خورد. او در نوشته های خود آسانسور را بررسی کرده و دیدگاه خود در این زمینه را بیان کرده بود. از جمله اولین آسانسور در ایران زمان حکومت احمدشاه قاجار در پالایشگاه آبادان بوده که اکنون نشانی از آن در دسترس نیست.

آسانسور کارگاهی دست دوم bonyadmashin
آسانسور کارگاهی دست دوم bonyadmashin

از سال 1335 در دوره پهلوی اول رشد صنعت آسانسور در ایران آغاز شد. در مورد آسانسور کارگاهی لازم است بیان شود که آسانسور کارگاهی آلیماک اولین آسانسور وارداتی به ایران محسوب می شود و با گذشت زمان برندهای دیگری به کشور وارد و مورد کاربرد واقع شدند. اکنون آسانسورهای کارگاهی ساخت و تولید داخل موجود است که ابتدا با ورود قطعات، اقدام به ساخت شد سپس با تولید قطعات به تولید آسانسور داخلی پرداخته شد.

انواع آسانسور کارگاهی دست دوم بر اساس نوع نصب

برای ساخت ساختمان در کنار ارزیابی بخش های مختلف پروژه استفاده از ابزار و تجهیزات مناسب و کارا در اولویت عملیات کاری می باشد. آسانسور کارگاهی با سرعت و کیفیت لازم بار و افراد را در ارتفاعات متفاوت حرکت می دهد این دستگاه می بایست کارایی لازم را برای انجام کار داشته باشد و شرایط اقتصادی لازم را برای کارفرما و پروژه مهیا کند. آسانسور کارگاهی بر اساس روش نصب به دو دسته طبقه بندی می شود:

– آسانسور کارگاهی دست دوم ثابت

– آسانسور کارگاهی دست دوم سیار

آسانسور کارگاهی ثابت  در محل مورد نظر به صورت ثابت نصب می شود و برای اینکه زمان جمع شدن با زمین هم سطح شود، نیاز به چاهک دارد. برای جابجایی محموله های سنگین در کارگاه ها و کارخانه ها از این نوع آسانسور کارگاهی استفاده می شود. آسانسور کارگاهی ثابت به سه مدل تقسیم بندی می شود:

– آسانسور کارگاهی ثابت جک مستقیم

– آسانسور کارگاهی ثابت زنجیری

– آسانسور کارگاهی ثابت آکاردئونی

آسانسور کارگاهی bonyadmashin
آسانسور کارگاهی دست دوم

آسانسور کارگاهی سیار که دارای قابلیت جابجایی می باشد معمولا از آن ها برای تمیز کردن یا ساخت نمای خارجی ساختمان استفاده می شود و به دو نوع تقسیم می شوند:

– آسانسور کارگاهی سیاردست دوم با قابلیت جابجایی عمودی

– آسانسور کارگاهی سیار دست دوم با قابلیت جابجایی عمودی و افقی(بوم لیفت)

آسانسور کارگاهی بنیادماشین
آسانسور کارگاهی دست دوم
آسانسور کارگاهی بنیادماشین
آسانسور کارگاهی دست دوم

انواع آسانسور کارگاهی دست دوم بر اساس حمل نوع بار

ابزار و ماشین آلات در انواع صنایع اولویت نخست را به خود اختصاص داده است و سرعت انجام کار، کیفیت، ایمنی، سهولت انجام کار و… حرف اول را می زند. آسانسور کارگاهی با کارکرد صحیح خود دنیای متحرک را متحول نموده است. این بالابر کاربردهای فراوان و ویژه ای دارد از جمله: کاربرد در برج های انتقال زغال سنگ، سیلوها، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و …

آسانسور کارگاهی با توجه به نوع باری که حمل می کند به سه دسته تقسیم می شود:

– آسانسور کارگاهی ضدانفجار

– آسانسور کارگاهی حمل مواد پودری

– آسانسور کارگاهی ساختمانی

آسانسور کارگاهی ضد انفجار در محل های نصب می شود که ممکن است انباشت گازهای قابل اشتعال وجود داشته باشد بنابراین در این مکان ها از بالابرهای ضد جرقه، ضد گرد و غبار آتشگیر و ضد انفجار استفاده می شود.

آسانسور کارگاهی دست دوم bonyadmashin
آسانسور کارگاهی دست دوم bonyadmashin

آسانسور کارگاهی حمل مواد پودری معمولا در صنایع شیمیایی، غذایی، بهداشتی و دارویی کاربرد دارد. از آسانسورهای کارگاهی علاوه بر ارتفاعات برای انتقال مواد پودری به مخزن دستگاه های تولید و بسته بندی، در صنایع پتروشیمی، صنایع فولاد و فلز و سیمان استفاده می شود. این نوع آسانسور از راه چرخش یک ماردون، درون لوله مواد پودری را به مخزن منتقل می کند و از ایجاد گرد و غبار و پاشیدن مواد به بیرون جلوگیری می کند.

آسانسور کارگاهی دست دوم bonyadmashin
آسانسور کارگاهی دست دوم bonyadmashin

آسانسور کارگاهی ساختمانی که در صنعت ساختمان سازی کاربرد دارد و با توجه به نوع سازه به دو دسته تقسیم می شود :

– آسانسور کارگاهی  دست دوم برای حمل مصالح

– آسانسور کارگاهی دست دوم برای حمل نفر و مصالح

انواع آسانسور کارگاهی دست دوم براساس نیروی محرکه

با پیشرفت تکنولوژی و خلق فناوریهای نوین تحولاتی در زمینه ابزار آلات صورت پذیرفته و وسایل از حالت ابتدایی و مکانیکی خود خارج شده و رو به سوی نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک نهاده است. آسانسور کارگاهی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در سیر تحولات خود به صورت امروزی تبدیل شده است. انواع آسانسور کارگاهی  بر مبنای نوع نیروی محرکه در پنج دسته طبقه بندی می شود:

– آسانسور کارگاهی هیدرولیکی 

– آسانسور کارگاهی وینچی 

– آسانسور کارگاهی کششی 

– آسانسور کارگاهی ساختمانی

– آسانسور کارگاهی مغناطیسی 

 

آسانسور کارگاهی هیدرولیکی با جک هیدرولیک، پمپ فشار روغن و موتور الکتریکی کار می کند. یک موتور سه فاز شناور در روغن با یک شیر الکتریکی، فشار روغن را برای جک هیدرولیکی تنظیم می کند. آسانسور هیدرولیکی در استارت اولیه به صورتی نرم حرکت کرده استهلاک آن کم است و سریع عیب یابی و تعمیر می شود. می توان سیم بکسل و وزنه های آن را حذف کرد و به تراز شدن دقیق آن بین طبقات اشاره کرد.

آسانسور کارگاهی وینچی با زنجیر یا کابل فولادی و به کمک نیروی الکتریسیته حرکت می کند. این آسانسور بدون قاب و وزنه می باشد.

آسانسور کارگاهی کششی توسط سیم بکسل و شیار فلکه کششی جابجا می شود و نیروی حرکتی آسانسور توسط یک الکتروموتور که به گیربکس کوپل شده انجام می شود.

آسانسور کارگاهی ساختمانی که به وسیله خودش مونتاژ شده و با افزایش ارتفاع سازه بالا می رود. این نوع آسانسور برای انتقال افراد و مصالح به کار می رود، قابلیت افزایش ارتفاع تا 200 متر را داشته و ظرفیت های متفاوتی دارد.

آسانسور کارگاهی مغناطیسی در ساختار درونی خود میدان مغناطیسی ایجاد کرده سپس میدان در نقاطی قطع و با القای جریان برق توسط سیم پیچهای نصب شده بر کابین، باردار شده و کابین حرکت می کند. آسانسور مغناطیسی با وجود داشتن سیستم هوشمند کنترل شتاب سرعت و ایست، بسیار ایمن می باشد.

آسانسور کارگاهی دست دوم bonyadmashin
آسانسور کارگاهی دست دوم bonyadmashin

انواع برند آسانسور کارگاهی دست دوم

آسانسور کارگاهی بالابری است که هم در صنایع تولیدی و هم در صنعت ساختمان سازی به کار گرفته می شود و در تناژهای بین 1 تا 2 تن قابل استفاده است. علاوه بر انواع آسانسور می توان نسبت به برندهای مختلف کاربردی این بالابر آگاهی داشت از جمله برندهای معروف تولید خارج و داخل کشور می توان موارد زیر را معرفی کرد:

– آسانسور کارگاهی آلیماک Alimak

-آسانسور کارگاهی آنکا Anka

– آسانسور کارگاهی پگا Pega

– آسانسور کارگاهی GJJ

– آسانسور کارگاهی SPJ

– آسانسور کارگاهی OTIS

– آسانسور کارگاهی Schindler

– آسانسور کارگاهی Mitsubishi electri

– آسانسور کارگاهی سهند پاد

– آسانسور کارگاهی پاپصیران

– آسانسور کارگاهی ایستا کاوش

آسانسور کارگاهی آلیماک ( Alimak )

شرکت تولیدی آسانسور کارگاهی آلیماک ، نخستین آسانسور کارگاهی خود را در دهه ی 50 میلادی به بازار عرضه کرد. در دهه ی 60 با بهره گیری از تکنولوژی روز بالابرهایی را طراحی کرد که به چرخ دنده وکابین سرنشین مجهز بودند و دسترسی راحت بین طبقات مختلف ایجاد شد. این شرکت محصولات خود را با توجه به نیازهای مشتریان ارائه داد. فعالیت این شرکت بین سالهای 1968 تا 2001 میلادی بود. مزیت این آسانسور در کاربرد بهترین و باکیفیت ترین قطعات در ساخت و تولید می باشد.

آسانسور کارگاهی دست دوم bonyadmashin
آسانسور کارگاهی دست دوم bonyadmashin

آسانسور کارگاهی آنکا ( Anka )

آسانسور کارگاهیbonyadmashin

 آسانسور کارگاهی آنکا محصول شرکت تولیدی امریکایی در نوادا با سابقه و تجربه بالا می باشد. این شرکت بعد از آلیماک یکی از معروفترین تولیدکنندگان آسانسور کارگاهی است و با داشتن 21 سال سابقه کار به جایگاه مناسبی دست یافته است همچنین استفاده از پرسنل کارآزموده و برخورداری از ایمنی بالا به موفقیت شرکت کمک شایانی نموده است صادرات گسترده این محصول باعث شهرت جهانی آنکا شده است.

آسانسور کارگاهی دست دوم bonyadmashin
آسانسور کارگاهی دست دوم bonyadmashin

آسانسور کارگاهی پگا ( Pega )

آسانسور کارگاهیbonyadmashin

 آسانسور کارگاهی پگا محصول شرکتی در کشور چک و اسلواکی می باشد و یکی از برندهای معروف در زمینه تولید آسانسور کارگاهی است. شهرت این برند در پشتیبانی قوی در زمینه نصب و راه اندازی و نگهداری آن است و مهم ترین مزیت این آسانسور این است که قابلیت برنامه ریزی دارد از این رو ایمنی آن بسیار مهم است.

آسانسور کارگاهی bonyadmashin
آسانسور کارگاهی دست دوم

آسانسور کارگاهی GJJ

آسانسور کارگاهی bonyadmashin

آسانسور کارگاهی GJJ محصول کشور چین و توسط متخصصین چینی، تولید و با تناژ مختلف به صورت تک کابین و دو کابین به بازار عرضه شده است. مدل تک کابین در دو وزن 1 و 1/5 تن با دو موتور قدرتمند 11 کیلو وات بدون وزنه تعادل حرکت می کند. مدل دو موتور تک کابین در وزن 2 تن یک وزنه تعادل 1 تنی دارد. مدل تک کابین در وزن2/7 تن با وزنه تعادل 1 تن و کابین 3/2 با وزنه تعادل 1/2 تن ایجاد ایمنی در حمل بار و نفر می کند.

آسانسور کارگاهی شیندلر ( Schindler )

آسانسور کارگاهی bonyadmashin
آسانسور کارگاهی bonyadmashin
آسانسور کارگاهی دست دوم

 آسانسور کارگاهی شیندلر شرکتی با قدمتی 140 ساله در زمینه تولید آسانسور کارگاهی با 1000 شعبه در سراسر جهان می باشد. در سال 1874 میلادی فعالیت این شرکت با همکاری رابرت شیندلر( Robert Schindler ) و ادوارد ویلیگر ( Eduard Villiger ) در تولید قطعات، تجهیزات و ماشین آلات مختلف شروع شد. با نقل مکان به محلی جدید و ایجاد یک کارگاه آموزشی به مهندسی و طراحی و تولید قطعات و تجهیزات آسانسور روی آوردند. در سال 1892 نخستین آسانسور برقی با کنترل درایو را طراحی و تولید کردند. در سال 1901 شیندلر سهم شرکت خود را به برادرش آلفرد ( Alfred ) فروخت و اولین شرکت خارجی در برلین با نام Schindler & CIE.O.H.G تاسیس شد و این محصول وارد اروپا شد.

آسانسور کارگاهی bonyadmashin
آسانسور کارگاهی دست دوم

آسانسور کارگاهی آتیس ( Otis )

آسانسور کارگاهی bonyadmashin
آسانسور کارگاهیbonyadmashin

در سال 1852 میلادی Elisha Otis الیشا آتیس آسانسور ایمنی را اختراع کرد که بعد از تایید، مجوز لازم برای شروع به کار را دریافت کرد. آتیس شرکتی امریکایی و جزء بزرگترین پیشگامان در زمینه تولید و عرضه ی تجهیزات آسانسور، پله برقی و پیاده روی متحرک است. از مهمترین سازه هایی که شرکت آتیس اقدام به ارائه آسانسور جهت ساخت آن کرده است:برج ایفل، متروی لندن، مرکز تجارت جهانی و برج خلیفه می باشد. در سال 1856 این شرکت 40 دستگاه آسانسور کارگاهی به فروش رساند.

در سال 1861 به ثبت ترمز ایمنی آسانسور موفق شد و در همان سال الیشا آتیس براثر بیماری دیفتری درگذشت و مسئولیت شرکت به دو پسرش، چارلز و نورتون رسید پس از مدتی چارلز مدیریت شرکت را به عهده گرفت و نام آن را به برادران آتیس تغییر داد. در سال 1880 شرکت آسانسور آتیس فناوری خود را وارد اروپا کرد و در پاریس و لندن دفتر فروش راه اندازی نمود.

آسانسور کارگاهی bonyadmashin
آسانسور کارگاهی دست دوم
آسانسور کارگاهی bonyadmashin
آسانسور کارگاهی دست دوم

آسانسور کارگاهی میتسوبیشی ( Mitsubishi )

آسانسور کارگاهی bonyadmashin
آسانسور کارگاهی bonyadmashin

بخشی از شرکت الکتریک میتسوبیشی به آسانسور کارگاهی مربوط می شود. این شرکت فعالیت خود را از سال 1931 در زمینه آسانسور، پله برقی، پیاده روی متحرک و… شروع کرد و اکنون بزرگترین تولید کننده آسانسور در ژاپن است و در صحنه ی بین المللی بیشترین حضور را داراست. میتسوبیشی الکتریک در سال 1935 اولین آسانسور خود را به بازار عرضه کرد و با شرکت امریکایی وستینگهاوس وارد همکاری شد. در سال 1980 اولین نوع آسانسور با کنترل اینورتر VVVF را به جهان عرضه کرد. میتسوبیشی الکتریک در سال 1993 آسانسورهای پر سرعت را در برج Yokohama Landmark در یوکوهامای ژاپن نصب و راه اندازی کرد.

آسانسور کارگاهی bonyadmashin
آسانسور کارگاهی دست دوم

آسانسور کارگاهی پاپصیران

آسانسور کارگاهی bonyadmashin

 آسانسور کارگاهی پاپصیران محصول شرکت داخل کشور با همین نام است. پاپصیران مخفف پژوهش و اجرای پروژه های صنعتی ایران می باشد. این شرکت تنها واحد بخش خصوصی با بیش از 18 سال کار پژوهشی ، بیش از 30 نوع ماشین آلات طراحی ، تولید و عرضه کرده است. آسانسورهای کارگاهی پاپصیران به صورت حمل کننده نفر و بار خود مونتاژ بوده و با افزایش ارتفاع ساختمان افزایش ارتفاع می دهند. آسانسور کارگاهی پاپصیران قابلیت کار تا ارتفاع 200 متر را داشته و با تناژ 1 و 1/5 و 2تن تولید می شوند.

آسانسور کارگاهیbonyadmashin
آسانسور کارگاهی دست دوم

آسانسور کارگاهی سهند پاد

آسانسور کارگاهی bonyadmashin

آسانسور کارگاهی سهندپاد شرکت تولید کننده آسانسور کارگاهی داخلی بوده و آسانسورهایی با کاربرد و ویژگیهای متفاوت ارائه کرده است که شامل بالابر انفجاری، آسانسور آکاردئونی، آسانور صنعتی و ساختمانی می باشند این شرکت، آسانسورهایی با سه تیپ و تناژ 1/5 و 2 و 2/5 تن همراه با گارانتی الکتریکی 6 ماهه و گارانتی سازه ای 9 ماهه و خدمات پس از فروش عرضه کرده است آسانسور spj محصول این شرکت می باشد.

آسانسور کارگاهی ایستا کاوش

آسانسور کارگاهی bonyadmashin

شرکت ایستا کاوش در سال 1392 فعالیت خود در زمینه تولید آسانسور کارگاهی را در شهر تبریز آغاز کرد. در جهت حفظ منافع مشتریان، سرمایه گذاران و برج سازان آسانسور هایی در تناژ 1/5 و 2 تن ارائه داده است. موفقیت شرکت در بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و پرسنل مجرب و متخصص می باشد. شرکت ایستا کاوش به کشورهای تاجیکستان، عراق، افغانستان و گرجستان در زمینه آسانسور کارگاهی صادرات داشته است. از جمله ویژگیهای این نوع آسانسور موارد زیر را می توان بیان کرد:

– سیستم الکترونیک موتور موتوژن

– گیربکس وارداتی مرغوب

– قدرت الکترو موتور 11 کیلو وات

– سیستم پاراشوت

– لوله های بدون درز برای ساخت سکشن ها

– آسانسور کارگاهی 2 تن با 2 موتور 11 کیلو وات

آسانسور کارگاهی bonyadmashin
آسانسور کارگاهی دست دوم
آسانسور کارگاهی bonyadmashin
آسانسور کارگاهی دست دوم

قیمت انواع آسانسور کارگاهی دست دوم

اورهال تاور کرین و آسانسور کارگاهی bonyadmashin

همان گونه که مشاهده می شود آسانسور کارگاهی مانند تاور کرین دارای انواع و برندهای متفاوتی می باشد که در تناژ مختلف تولید و متناسب با اندازه ی پروژه کاری به اجاره یا فروش می رسد. باتوجه به معیارهای متفاوت در قیمت گذاری آسانسور کارگاهی دست دوم مانند سال ساخت و میزان کارکرد، میزان تناژ، نوع آسانسور و… به صورت دقیق نمی توان قیمت مشخصی تعیین کرد نوسانات بازار نیز خود عاملی است که در مشخص شدن قیمت دخالت دارد. پس از معین شدن نوع و تناژ آسانسور کارگاهی که متناسب با سازه مورد نظر باشد، لازم است با کارشناس مرکز خرید، فروش و اجاره آسانسور کارگاهی، تماس گرفته و جهت تعیین قیمت به مشاوره پرداخت.

 

آسانسور کارگاهی bonyadmashin

شرکت تجاری صنعتی بنیاد ماشین مرکز خرید و فروش و اجاره تاور کرین و آسانسور کارگاهی معتبرترین مرکز در تعمیر، سرویس و نگهداری آسانسور کارگاهی آماده خدمات رسانی می باشد

: شماره های تماس 

0912 304 5989
0936 304 5989
0218 869 6639

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *